Hamburgers met 50% vlees en 50% plantaardige ingrediënten promoten

Delen via:

Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

Hamburgers met 50% vlees en 50% plantaardige ingrediënten promoten

  • Klant
    Meatless

  • Opdracht
    Campagne voor en invulling van beursdeelname

  • Doelstelling
    Relaties en publiek naar stand met proeverij trekken

  • Doelgroep
    Klanten, prospects, relaties en publiek

  • Middel(en)
    Social media, persberichten, nieuwsbrieven, video, youtube, promotiemateriaal, brochures, website

  • Bijzonderheden
    Meatless bakte hamburgers met 50% vlees en 50% plantaardige ingrediënten in Londen tijdens Food Matters. Daarbij stelde Meatless de vraag of mensen het verschil konden proeven en merken met een hamburger die met 100 % vlees bereid is. De antwoorden op die vragen kun.je zien in de filmpjes. Meatless is een vooruitstrevende ontwikkelaar en fabrikant van kwalitatief hoogwaardige ingrediënten voor de voedingsindustrie.

  • Final rehersal for producing a hamburger containing 50% meat and 50% plant-based raw material at Food Matters Live 2018 in London 20-22 November.

  • High-speed hamburger production using 80% meat and 20% Meatless textured product based on rice. Very lean product (7% fat) but succulence comparable to a full-fat product.