Meatless 2019-01-18T12:15:40+00:00

Project Description

Projectnaam: hamburgers met 50% vlees en 50% plantaardige ingrediënten promoten
Naam klant: Meatless
Opdracht: campagne voor en invulling van beursdeelname
Doelstelling: relaties en publiek naar stand met proeverij trekken
Doelgroep: klanten, prospects, relaties en publiek
Middel(en): social media, persberichten, nieuwsbrieven, video, youtube, promotiemateriaal, brochures, website
Bijzonderheden: Meatless bakte hamburgers met 50% vlees en 50%  plantaardige ingrediënten in Londen tijdens Food Matters. Daarbij stelde Meatless de vraag of mensen het verschil konden proeven en merken met een hamburger die met 100 % vlees bereid is. De antwoorden op die vragen kun.je zien in de filmpjes. Meatless is een vooruitstrevende ontwikkelaar en fabrikant van kwalitatief hoogwaardige ingrediënten voor de voedingsindustrie.

Check de video’s:
– Final rehersal for producing a hamburger containing 50% meat and 50% plant-based raw material at Food Matters Live 2018 in London 20-22 November.
– Production of Meatless textured products.
– High-speed hamburger production using 80% meat and 20% Meatless textured product based on rice. Very lean product (7% fat) but succulence comparable to a full-fat product.
– Hamburgers 50% plant-based/50% meat highly successfull in London.