Wigman Van Dijk logo

Goetheer & Huissoon

chevron-left
chevron-right
chevron-left
chevron-right

Opdracht

Goetheer & Huissoon bestaat als bedrijf al lang. Dit terwijl de directie en het team jong zijn. Dit zie je terug aan het het werk en de manier waarop het bedrijf werkt: strak, professioneel en vooruitstrevend. Zo staat de zwaarst gemodificeerde 5-assige freesmachine van Zeeland in de werkplaats van Goetheer & Huissoon. Onlangs mochten wij het logo vernieuwen en de huisstijl; daarnaast werken we er onder andere via social media aan het merk ‘Goetheer & Huissoon’ de lading te geven die het toekomt.

Doelstelling

Het bedrijf positioneren als een professioneel en vooruitstrevend bouw en interieurbouwbedrijf.

Doelgroep

Bedrijven, overheden en particulieren.

Middel

Breed pakket (huisstijl)middelen.

Bijzonderheden

Het heeft even geduurd voordat de klant de kracht van het nieuwe logo erkende. Eigenlijk maakt dat het achteraf gezien alleen maar mooier.

Goetheer & Huissoon

Neem je publiek mee met interactieve video

Een interactieve video neemt de kijker écht mee in je verhaal. Dit omdat je de kijker kunt laten kiezen, klikken en deelnemen. Het is een vorm van video die de aandacht van je kijkers trekt én vasthoudt. Interactieve video maakt video krachtiger spannender en breder toepasbaar.
Lees meer
Bekijk alle projecten
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Disclaimer
userscross