Dijkshoorn Bleiswijk – 50 jaar

Dijkshoorn Bleiswijk – 50 jaar

Opdracht

Organiseren en communiceren van een relatiedag in verband met het 50-jarig bestaan van Dijkshoorn Bleiswijk

Doelstelling

De bedrijven en activiteiten van Dijkshoorn Bleijswijk voor het voetlicht brengen van haar relaties

Doelgroep

Relaties

Middel

Uitnodigingen, advertenties, website, give-a-ways, inrichting, aankleding, catering, artiesten, programma, draaiboeken, muziek, techniek, bewegwijzering en meer.

Bijzonderheden

We kregen het vertrouwen om dit mooie evenement te communiceren en organiseren. Op deze dag bezochten tussen de 1800 en 2000 mensen het event. Het resultaat: een geweldige dag, een bijzonder tevreden klant, lachende en vrolijke bezoekers en last but not least een fantastisch gevoel bij onszelf voor het mogen organiseren van een prachtig feest.

20 september 2019

Dijkshoorn Bleiswijk – 50 jaar

deel dit project:
Share on whatsapp

communicatie en reclamemiddelen realiseren doen we 'in huis'

kijken of het klikt? maak een afspraak

Scroll naar top