Wigman Van Dijk logo

Dijkshoorn Bleiswijk - 50 jaar

chevron-left
chevron-right

Opdracht

Organiseren en communiceren van een relatiedag in verband met het 50-jarig bestaan van Dijkshoorn Bleiswijk

Doelstelling

De bedrijven en activiteiten van Dijkshoorn Bleijswijk voor het voetlicht brengen van haar relaties

Doelgroep

Relaties

Middel

Uitnodigingen, advertenties, website, give-a-ways, inrichting, aankleding, catering, artiesten, programma, draaiboeken, muziek, techniek, bewegwijzering en meer.

Bijzonderheden

We kregen het vertrouwen om dit mooie evenement te communiceren en organiseren. Op deze dag bezochten tussen de 1800 en 2000 mensen het event. Het resultaat: een geweldige dag, een bijzonder tevreden klant, lachende en vrolijke bezoekers en last but not least een fantastisch gevoel bij onszelf voor het mogen organiseren van een prachtig feest.

Dijkshoorn Bleiswijk

Neem je publiek mee met interactieve video

Een interactieve video neemt de kijker écht mee in je verhaal. Dit omdat je de kijker kunt laten kiezen, klikken en deelnemen. Het is een vorm van video die de aandacht van je kijkers trekt én vasthoudt. Interactieve video maakt video krachtiger spannender en breder toepasbaar.
Lees meer
Bekijk alle projecten
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Disclaimer
userscross