Hamburgers met 50% vlees en 50% plantaardige ingrediënten promoten

Deel dit project
Share on whatsapp
Share on email
  • Opdracht
    Campagne voor en invulling van beursdeelname
  • Klant
    Meatless
  • Doelstelling
    Relaties en publiek naar stand met proeverij trekken
  • Doelgroep
    Klanten, prospects, relaties en publiek
  • Middel(en)
    Social media, persberichten, nieuwsbrieven, video, youtube, promotiemateriaal, brochures, website
  • Bijzonderheden
    Meatless bakte hamburgers met 50% vlees en 50% plantaardige ingrediënten in Londen tijdens Food Matters. Daarbij stelde Meatless de vraag of mensen het verschil konden proeven en merken met een hamburger die met 100 % vlees bereid is. De antwoorden op die vragen kun.je zien in de filmpjes. Meatless is een vooruitstrevende ontwikkelaar en fabrikant van kwalitatief hoogwaardige ingrediënten voor de voedingsindustrie.
  • Bekijk hier de video's van dit project
  • www.meatless.com

Scroll naar top