De Betho voor het voetlicht

|, Concepten, Drukwerk, Merkbouw, branding|De Betho voor het voetlicht
De Betho voor het voetlicht 2017-07-05T18:29:48+00:00

Project Description

Projectnaam: opening nieuw pand De Betho
Naam klant: De Betho
Opdracht: zorg voor een spraakmakende opening voor onze medewerkers, relaties en onze omgeving
Doelstelling: De Betho, de Bethode en het nieuwe pand in de spotlights zetten
Doelgroep: eigen medewerkers, zakelijk Zeeland
Middel(en): twee grootschalige evenementen van concept t.m. uitvoering, een magazine, uitnodigingen, persberichten en diverse presentaties, posters etc.
Bijzonderheden: de twee evenementen werden een feest met medewerking van gewone mensen, bn’ers zoals Gert van ’t Hof, bekende Zeeuwse ondernemers, lokale artiesten en meer. Er is nog lang over nagepraat en de pers besteedde er volop aandacht aan.
De Betho en de Bethode

Voor de Betho ontwikkelde Wigman van Dijk een nieuw concept, een huisstijl en diverse campagnes en evenementen.

De Betho biedt ruim 750 mensen met beperkingen en mogelijkheden een werkplek. Een groot deel van hen is via de Bethode (detacheringsconcept van De Betho) na een interne opleiding tegen gunstige voorwaarden extern aan de slag. Ook zijn er mensen die intern werken. De Betho en de Bethode zijjn goed in verpakken, schoonmaken, diverse kantoor- en bedrijfswerkzaamheden en groenwerk.

Een nieuw pand, een nieuwe tijd

Het voormalige pand van De Betho werd in 2011 door brand verwoest. Op de fundering verrees een modern en flexibel in te delen bedrijfspand met kantoren, trainings- en conferentieruimtes productiehallen en groot magazijn, klaar voor een nieuwe tijd. Centraal in het pand is een ontmoetingsplek voor werkgevers en -nemers: het Bethodeplein. Hier ontstaan matches!

Event werkgevers

Voor ongeveer 300 Zeeuwse werkgevers (klanten, relaties en prospects) organiseerden we een zinvolle en gezellige middag met medewerking van Esther Vergeer (10-voudig wereldkampioen rolstoeltennis) en Gert van’t Hof (presentator Studio Sport). Het succesvolle event zette De Betho en de Bethode vol in de schijnwerpers.

Event medewerkers

Tijdens het event voor eigen medewerkers bezoeken zo’n 2000 mensen het nieuwe pand. Een feestelijk programma met muziek, een rondleiding en diverse heerlijke traktaties stonden garant voor een top-sfeer. De kans is groot dat de Betho-mensen minstens zo trots zijn op hun werk als De Betho op hen.

Trendy en zakelijk magazine

Een fraai magazine met puike foto’s (Evert van Moort) verhaalt over de kracht van samenwerken met De Betho en de Bethode, over MVO en dat alles vanuit diverse posities. Het magazine is uitgedeeld aan alle bezoekers, zakelijke relaties en partners en is naar 4500 zakelijke adressen verstuurd.

Overige middelen

Wie mikt op 2000 gasten in twee dagen moet zich goed voorbereiden en kwaliteit bieden: uitnodigingen, draaiboeken, cateraars, licht en geluid, bewegwijzering, pers, podia, aankleding, noodvoorzieningen, posters en flyers. Het werden er 2300 en ook dat was natuurlijk geen probleem.

En verder

Wigman Van Dijk, On & Offline Creatief verzorgde ook de logo’s van De Betho en de Bethode, het Bethode-concept, de huisstijlen, de websites, de bewegwijzering etc.

Voorbeelden middelen

Team Wigman Van Dijk bedankt De Betho voor de opdrachten en het vertrouwen.

 

 

 

Project Details