Meatless is hot!

||Meatless is hot!

Meatless is hot!

Meatless is hot!

Steeds meer mensen eten minder of helemaal geen vlees om diverse redenen
Een Zeeuws bedrijf ontwikkelde en produceert het best verkrijgbare alternatief voor vlees: Meatless. Dit volledig plantaardige ingrediënt voor de voedingsindustrie kan vlees vervangen of aan vleesproducten kan worden toegevoegd. Zo reduceert het de vetpercentages van vleesproducten en voegt het textuur toe aan vleesvrije producten zonder verlies van smaak. Daarnaast zorgt het voor een stevige bite en behoud van sappigheid. 

De belangstelling voor en vraag naar Meatless stijgt enorm
Om de promotie te versterken zet het merk Wigman Van Dijk in. Zij ontwikkelden diverse ondersteunende filmpjes, een fraai fact sheet-boekje, persberichten, beurs-, + promotiemateriaal, diverse nieuwsbrieven en meer.

De ondernemer achter dit succesverhaal is Jos Hugense
Jos heeft Meatless in 2006 geïntroduceerd en zag lang daarvoor al in dat de vleesverwerkende industrie moest veranderen. Nu gebeurt dat op grote schaal en willen veel vleesbedrijven en voedselproducenten gezondere, minder vette producten maken. Het Goese bedrijf kan voldoen aan die vraag en schaalt haar productiecapaciteit met regelmaat op. Als marketing- en communicatiebureau vinden wij het geweldig interessant om al vanaf het begin bij dit bedrijf en dit veranderende consumptiegedrag betrokken te zijn.

Om Meatless op het netvlies van de doelgroep te krijgen voor, tijdens en na een internationale beurs in Londen (Food matters 2019) ontwikkelden wij:
• Diverse filmpjes (voor online gebruik)
• Nieuwsbrieven
• Uitnodigingen
• Persberichten
• Social media-posts
• Een fact sheet verzamelboekje
• Standmateriaal

2018-11-20T10:39:24+00:00 19 november, 2018|Nieuws|