Meatless

Meatless

Opdracht

Campagne voor en invulling van beursdeelname

Doelstelling

Relaties en publiek naar stand met proeverij trekken

Doelgroep

Klanten, prospects, relaties en publiek

Middelen

Social media, persberichten, nieuwsbrieven, video, youtube, promotiemateriaal, brochures, website

Bijzonderheden

Meatless bakte hamburgers met 50% vlees en 50% plantaardige ingrediënten in Londen tijdens Food Matters. Daarbij stelde Meatless de vraag of mensen het verschil konden proeven en merken met een hamburger die met 100% vlees bereid is. De antwoorden op die vragen kun.je zien in de filmpjes. Meatless is een vooruitstrevende ontwikkelaar en fabrikant van kwalitatief hoogwaardige ingrediënten voor de voedingsindustrie.

11 februari 2019

Meatless

deel dit project:
Share on whatsapp

communicatie en reclamemiddelen realiseren doen we 'in huis'

kijken of het klikt? maak een afspraak

Scroll naar top