Advies

Meer weten over internetmarketing en social media, over imago versus identiteit, brandmessage of slagzin en over aanvallen of verdedigen? Wigman Van Dijk adviseert: Nuchter, professioneel en betrokken.

Luisteren
Alles begint met luisteren en met inlevingsvermogen. Op basis van uw verhaal en input ontwikkelen we een strategie en schrijven we een helder communicatieplan.

Bedenken
We bedenken creatieve oplossingen voor lastige vraagstukken en geven onze relaties goede tips; gewoon omdat alles valt of staat met goede relaties.

Kennis
Hoe creëren we aandacht voor onze organisatie? Hoe gaan we meer verkopen? Hoe maken we van ons bedrijf een merk? Wat komt er kijken bij de introductie van een nieuw product? Hoe ga je om met klachten én met complimenten? Op deze en heel veel andere vragen mag u van ons een antwoord verwachten dat hout snijdt en dat past bij u en uw doelstellingen. Onze kennis en ervaring koppelen we aan onze creativiteit. En dan gebeurt het!

Doen
U leest klare taal in onze plannen. Een communicatieplan van Wigman Van Dijk vertelt u wat, waar, wanneer en waarom gedaan wordt.

Ons eerste advies? Praat ook eens met ons; daar wordt u nooit minder van.